naar top
Gemeente staden
Dit nieuwsbericht is niet actueel.

Aangepaste dienstverlening in tijden van corona

In de huidige context wil Lokaal Bestuur Tielt niet noodzakelijke verplaatsingen of fysieke contacten zoveel mogelijk beperken. Daarom geldt sinds dinsdag 3 november een aangepaste dienstverlening.

BELLEN OF MAILEN

De stadsdiensten zetten maximaal in op telefonische of digitale dienstverlening.  

Heb je een vraag, bel of mail dan met de betreffende dienst.

Als een afspraak echt noodzakelijk is, boekt de betrokken dienst die voor je in.

Heb je een afspraak, kom dan alleen tenzij vooraf specifiek overeengekomen.

Bij de Downloads onderaan dit bericht vind je een overzicht met de telefoonnummers en e-mailadressen van de diverse stadsdiensten.

 

E-LOKET

Weet dat je nogal wat zaken via het e-loket kan regelen: www.tielt.be/e-loket.

Je hoeft dus niet per se zelf langs te komen op het stadhuis.
 

BIBLIOTHEEK

De bibliotheek blijft toegankelijk voor het publiek en de boekenafhaaldienst Collect & Read loopt permanent door. Neem zeker eens een kijkje op https://tielt.bibliotheek.be/ om het meest recente nieuws van de bib te volgen.

 

VRAGEN OVER CORONA

Je kan terecht op het infonummer van de federale overheid via 0800 14 689 of www.info-coronavirus.be.

Specifieke Tieltgerelateerde vragen kan je kwijt op corona@tielt.be of via het Stadspunt op T 051 42 81 11.

 

SAMENGEVAT

Probeer zoveel mogelijk zaken digitaal of telefonisch te regelen.

Indien noodzakelijk kan de dienst een afspraak regelen.

Op die manier kunnen we de continuïteit van een efficiënte dienstverlening blijven garanderen.

Dank op voorhand voor je begrip en samenwerking.

Laten we het veilig houden voor onszelf en de anderen.

Deel deze pagina
Dit artikel werd gepubliceerd op 30 oktober 2020