Terugbetaling tickets en abonnementen zwembad
Van 15 november 2022 t.e.m. 15 januari 2023 heb je de mogelijkheid om een terugbetaling te vragen van aangekochte tickets of een lopend zwemabonnement in het Tieltse zwembad.
PRAKTISCH
Voor de terugbetaling van tickets en abonnementen dien je je te wenden tot het Stadspunt (stadhuis) of de dienst Sport.
- Aangekochte tickets worden volledig terugbetaald. De tickets dienen binnengebracht te worden en je dient de naam (van de rekeninghouder), adres en rekeningnummer door te geven.
- Een lopend abonnement wordt terugbetaald volgens de resterende looptijd van het abonnement. Ook hier moeten steeds naam, adres, geboortedatum en rekeningnummer vermeld worden om een terugbetaling te ontvangen, alsook de datum waarop het abonnement werd afgesloten. Voor de terugbetaling van een abonnement kan je deze gegevens ook mailen naar sportdienst@tielt.be.
ZWEMMEN IN MEULEBEKE OF WINGENE
Zolang het zwembad gesloten is, kan je als Tieltse inwoner zwemmen in het zwembad van Meulebeke en Wingene aan inwonerstarief van de desbetreffende gemeente. In Meulebeke dien je dit te melden aan de kassa bij aankoop van jouw ticket. In Wingene kan je met je identiteitskaart aan de zuil in de inkom de tickets aankopen. Daarbij dien je aan te geven dat je van Wingene bent om de korting te ontvangen; de kaartlezer registreert je als Tieltenaar.