Afspraak Burgerzaken

  • De dienst burgerzaken werkt op afspraak.
    Klik op productgroep "Burgerzaken", kies het product, datum en uur die jou passen.
    Maak hier je afspraak


  • Voor de aanvraag van volgende documenten, gebruik je best ons e-loket:
    - attesten bevolking (attest van woonst, samenstelling gezin, ...)
    - akten burgerlijke stand (geboorteakte, huwelijksakte, ...)
    - uittreksel strafregister
      (voor model 596-2 - begeleiding van minderjarigen, is er extra controle nodig,
      afgifte kan niet onmiddellijk, vraag tijdig aan via e-loket of bel vooraf).

    - aangifte adreswijziging.  
    Meld je aan met je eID of its'me en de documenten zitten onmiddellijk in je mailbox.
    Ga naar het e-loket

  • Voor de aanvraag van een (voorlopig) rijbewijs, kan je de documenten (aanvraagformulier, attest geslaagd rij-examen, medische schifting, ...) vooraf doormailen.  Je hoeft dan enkel langs te komen voor de afhaling (op afspraak).
    Mail naar bevolking@tielt.be

  • Voor de aanvraag van een nieuwe PIN- en PUK-code van een identiteitskaart, klik op onderstaande link:
    Aanvraag nieuwe PIN- en PUK-code

  • Heb je nog vragen?
    Lukt het je niet om zelf de afspraak in te boeken?
    Wat als je met spoed een document nodig hebt?
    Wat als je verhinderd bent, wijzig zelf je afspraak of contacteer ons :

    • Bevolking : 051/428135
    • Burgerlijke stand : 051/428130
    • Begraafplaatsen : 051/428132
    • Vreemdelingen : 051/428133 - 38
Deel deze pagina